50-tals fru

I bland känner jag mig som en sån , som precis nu ,,, Per åkte till jobbet jag står i hallen men albin på höften och ber Per lova att köra försiktigt, sedan åker han och vi vinkar av honom , sedan stängs dörren till en mammaledig husfrus liv. Misstro mig inte , det är en underbar tillvaro , men ibland kan man sakna att vara ute och träffa människor på jobbet och så. men jag skulle aldrig vilja byta mitt liv. Att se Albins framsteg är underbart verkligen. Fast ibland kan jag få ångest för jag inte är ute och träffar andra barn i hans ålder.. men förvisso är han bara snart 3 månader så .. det är ju inte direkt att de har så mycket att prata om med varandra...

Ursch i dag har jag en sådan dag som jag längtar efter storstan. känner för att fönsershoppa lite , stockholm är så hilma vackert nu fakstiskt.. Alla juldekorationer mm. Fast jag vågar inte säga till Per att jag längtar efter stockholm för då blir han arg. Han tror att jag vill flytta upp då , men de vill ja ju inte, eller !?

I år blir det jul hos Pers mormor och morfar, de är sista året de årkar att hålla i julen . men jag tror att jag åker upp till stockholm till nyår , Per jobbar nyårsafton , hur kul är det att sitta själv då? Per kan åka upp när han har slutathan kan ta flyget upp 400:-,  lätt!

Så har vi varit hos bägge familjerna .. de är inte roligt att ha min släkt så långt borta , jag saknar dem verkligen , mina syskon... min mamma och alla... jag känner att de inte får en chans att lära känna Albin. det är verkligen inte roligt, om bara pers släkt kommer att få se ALbin växa upp. De var lite utav ett krav när jag flyttade ner att vi skulle hälsa på stockholm ofta, men se hur de blev.. ajaa inte lönt att älta de nu. måste berätta hade v ärsta psykodröm i natt , det var krig typ i kosovo vi var där jag Albin Per mamma och Jessica (min syster) ajaa de var död och flytk inblandat inte roligt *ryser*

25 min senare

Nu har jag : matat och lagt Albin ätigt lite själv och tittat lite på tyra show..

Nä nu får man väll titt´på nått.. tror jag har en hund som vill gå ut ^^
Ha det bra
massa kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback