inbjudan

126795-29

Min glada lilla pojk! ( Mamma älskar)

Idag fick jag inbjudan till Karros bröllop! Underbart! Min älskade faster! hon är bara 28.. eller bara o bara hehe starting to get old.. nä rå hehe
Skall bli jätte kul! TUR att man skall banta så man kan se någonlunda ut! Nice
Karolina var min största idol när jag var liten .. hon hade en kompis som hetter Jenny så alla mina nallar dockor ja allt hetter Karolina och jenny !hehe
Hon är verkligen ruggit vacker karolina , Jasmine säger alltid , jag är såå avis på henne! jag fottade av deras inbjudan de var verkligen häftigt, de var kort på dom liksom!karro

126795-32


I dag sover Albin hela dagen... han fick ju sprutan igår så han är lite trött. han vägde 7265g o var 64 cm lång.. du är de nog dags att inse att mammas nyfödda lilla bäbis är en stor kille nu :)

Så va de det eviga klädproblemet.. vad skall man ha på sig till jul, man vill ju inte att folk skall ta fel på mig o julskinkan :S  de är hemskt allså- men tur så är problemet snart fixat.. sedan kommer jag skriva lite om kampen med vikten .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback