Jag o Michie

Jag och Michie

Vänner För alltid

126795-26

126795-25

Idag är det en sån dag jag önskar allt var som förr! Jag saknar den tiden vi hade på gymnasiet.Vi hade verkligen svinskoj , Vi skrattade verkligen konstant!! Vi mobbade Emma lite lätt( Du är för söt Emma) och sedan gjorde vi narr utav precis alla , ja ALLTID!! hihi Är så glad att jag har michie som min Vän!! skall ju börja träna i januari 3 gånger i veckan ! Då kommer man har massa tid med varandra!!

Mn kära husband jobbar igen ,, ovanligt nää  Älskar honom så jäkla mycket!126795-24
Min mysis!


Igår höll jag på att elda upp köket!  shit allså .. Vi skullle värma upp grantäng ifrån bröllopet.  då sa Per att jag skule ha papperlocket på för man kunde värma upp de med de! Nähee sa jag de kan man inte , Jo min sann sa Per de kan man visst, de heter inte en ugnsform för inget , OK jag sätter in formen och sätter oss i soffan , efter någon minut börjar Per att sniffa " sniff sniff" DE brinner skricker han o kutar till Ugnen jo jo mensan där brinner locket till gratängen för fulla muggar! I told you so!   men de va typ mitt fel för jag hade gratängen för långt upp så de tog fyr .. sceary!    Känns som sånt bara händer våran familj!

Oj en vecka kvar till jul , shit har inte handlat nått ännu Per har jobbat men vi sticker nock i början på nästa vecka!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är den bästa,sötaste underbaraste vackraste snyggaste människa jag vet =)

2006-12-17 @ 19:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback