Väldens bästa man

min man o sonAlbin



I går morse tog Per Albin och gick upp sedan blev de tyst.. jag sov o sov o sov , underbart! Jag väktes utav ett litet flås i mitt öra, de var Albin! när jag tittade på honom fick jag världens största leende tillsvars- God morgon mamma !  Vi har gjort frukost, sa Per, jag gick upp åh vad fint de va , de hade gått o handlat så de var massor av pålägg och bröd flingor o tända ljus på bordet! De gjorde verkligen min dag!

Om några timmar kommer Per hem igen , hatar när han jobbar 15-15 hela dagen är förstörd. Men han kommer hem i varjefall :)

får inte tag i cambridgetanten Karin :S undra vad hon håller hus? kanske på semester?,försöker några dagar till sedan ringer jag en annan konsulent. Fst jag gillar KArin... ajaa får se va hon håller hus. Skall börja mellandagarna. Min kropp fungerar nu efter graviditeten och förlossningen! Härligt. tillverkningen av barn nr 2 kommer att se till våren , så de blir ett 08 barn! får se om man får som man vill ^^

Dagens lista:

Bu för Pers 15-15 arbete
Ja för fin frulle ! ;-)

Kommentarer
Postat av: Michaela

Vad härligt....=)

2006-12-10 @ 11:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback