hunnit med på mycket :D

min ringMin ring!!!126795-4ALbin badar med pappa :)



Åh jag har nog skullat skriva här 1000 gånger men när jag har skrivigt två rader har lillfisen börjat att vråla. Idag har jag och Jessica M  hunnit med MASSOR! vi har beställt tårta, lokal o fixat min bukett 3 tärnbuketter , pers blomma+ bestmannens... allt ihopa tillett vrakpris! jagblev sååå nöjd med min bukett verkligen en sån man drömde om när man var liten!!

Jag skulle vara snäll idag o komma upp till Ambulansstationen med bullar till Per ,, men du var de ute på larm.. typiskt :S

Albins dopklänning är på väg ifrån stockholm nu , mamma sydde en till kevin när han skulle döpas , den är URsnygg!! så det är så himla roligt att det är hemmagjord oxå!!

UNdra hur många det är som kommer .. vilka som kommer , mina syskon skall hålla ett tal jag blev helt rörd när vi kom överrens om de :) de är hur gulliga som helst!

Vi skall önska oss tricketpresentkort så vi kan åka på våran bröllopsresa fram till sommaren :) härligt..

nu vakna lillvarjen .. ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback