13 dagar end still counting

i fredags vad vi hos Jane. Hon hade gjort massa supergod mat som vi åt .. sen tittade vi på hennes ko Pelle som Marita ( janes mamma) flaskmatade - sötaste jag någonsin sett!! :D Michie hämtade mig i hennes raggers bil, livrädd som alltid sticker jag in mitt nylle i hennes bil o hoppas för gudarna att detta inte är min sista bilfärd, hon har wannabee Carola med sig i en skitsnygg skinjacka, näst inpå att man ville stånga linda med gravidmagen så hon svimma , chacka jackan o dra , men jag fick väll sansa mig.  michie har en tendens att glo på allt annat än vägen när hon kör , vilket gör mig mega nervös så jag hackar alltid som en jävla hagga när jag åker med henne. förvånad att hon inte kastade av mig på en gammal landsväg någonstans i gärsnäs .

Vi tog en sväng förbi pisses hus , helt nybyggt o  fräscht , ingen va hemma så vi fönstertittade runt, sen ser vi hennes grannar står o glor på vägen intill o vi var helt säkra på att vi skulle hamna i tidiningen inbrotts försök i nybyggd villa? 3 kvinnor i en liga försökte bryta sig in i hus på fredagskvällen , men jag såg inget i tidigningen.


sen i går va michie här vi hämtade Pizza o krängde. hon hade bränt sig nått sååååååååå enormt så hon såg ut som en kokt kräfta.

Idag borde vi få beskedet ang radhuset? eller i veckan då svarsdatumet går ut idag!

snart kommer my loverboy hem ifrån jobbet.. sen skall vi ut o sola lite.

KRAMMM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback