åh fy jag badar i svett

Idag är de en sån bastudag, de känns som man är instängd ien bastu , ute varken blåser de eller nått.. får öppna så de blir korsdrag i hela lgh! har precis badat ALbin inför kvällen o kallare blev man inte utav de heller...

åh i morgon börjar jag packa .. fy vad jobbigt ,, men skall bli skönt att rensa lite.

sen alla kläder vi inte använder mm är de bara attt lägga i sopsäckar och köra upp och vika in i skåpen. Ursch undra om jag får handla nya kläder till vinter?? eller om jag lyckas pressa ner min kropp i de gamla ?? hoppas de .. eller jag SKA.. om jag så skall leva på bröd o vatten haha

förra gången lyckadesw jag gå ner allt efter ca 4 veckor, men sen gick jag upp 8 kg pga julmat o julgodis blä , skall inte hamna i samma fälla igen!

8 dagar kvar tills vi reser , tänk jag klagar på våran svenne värme , tänk sen.. jag skall försöja få lite färg ligga o steka.

skönaste skall bli att ligga i poolen o havet

har en vansinnig liten påg här... skriver mera sen eller en annan dah hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback