åh herre min gud!

VI FICK RADHUSET!!!   jippi jaja jippi jippi jaaa , vi fick lägenheten la la laaa.. .

Jag hade som vanligt glömt mobilen i bilen men när vi skulle ut o åka runt middagstid i går så såg jag att jag hade missat samtal på mobilen ..  då ser jag ettt kristianstads nr och mitt hjärta börjar att slå , antingen får man höra en sur kärring som säger att no way hay kay bay att du får någon lgh hos oss din pissråtta eller att jag skall ringa.

På telefonsvararen så hörs de en trevlig kvinnlig tjej som säger att de vill erbjuda oss kontraktet att jag skall ringa upp med det samma. jag ringer o självklart ha de lunch så jag får surt vänta i 40 min innan de svarar. Då va de inte någon trevlig tjej som svara utan en kille, han hade nog alla hönsen hemma..  men ändå, men han sa allt va klart o att jag skulle skriva kontrakt mm på fredag!! jippi :D

så i slutet utav augusti flyttar vi. för att få allt klart och så innan bebis nr 2 kommer. så vi har nästa vecka på oss att packa så att veckan efter vi kommer hem i från Grekland skall de sista bara packas ner. för kan Helen få lgh uthyrd till den 1/9 så måste vi skynda oss rejält. men min mamma packade ett helt hus på 2 dagar när vi flyttade ner ifrån gbg till lund så vi borde klara de på 1 vecka. Är de någon som är sugen att hjälpa till så hojta till bara. Här välkomnas allt.

troligtvis har vi fixat att det är någon annan som tar över denna snart!! hoppas de löser sig för de är surt att betala 3 extra hyror på 4000 kr, så fett har man liksom inte. men Helen Persson på simrishamnsbostäder är toppen att snacka med och hjälper alltid till på bästa sett, de kallar jag service!

Skönt vi har äntligen hittat vad vi har letat efter! o där ifrån kommer jag inte att flytta !Nu skall barnen växa upp lugnt och stillsamt i ett underbart familjeområde. hoppas man ser liiiite mera barn på lekplatsen än här i borrby där man inte ser en enda unge.

De blir att köpa nya möbler nu till lill*ns rum.. fast vi kommer inte att stressa kommer köpa de mesta när barnet är kommen! skall ha basic utbudet hemma bara.  annars har vi allt, men man blir ju alltid sugen att köpa nytt nu när man flyttar. lite nya gardiner och mattor kanske ..

jäkla halsbränna , den kommmer smygandes nu på kvällen. jag förstår verkligen reklamen  * de är svårt att vara snäll när man har halsbränna*


nä nu skall jag kolla in ellos lite, måste köpa en ny dammsugare våran gamla har gett upp kampen om hundhår.. de är typ våran 7 dammsugare.. jävla smäck


Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag hjälper er of course...men var skulle ni flytta??varför ska ni alltid bo så långt ifrån mej????

2007-08-09 @ 09:07:30
Postat av: Frass

Jag skulle hjälpa med alla händer o fötter om jag kunde <3

2007-08-10 @ 18:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback