mätt som fan

Åh man kan inte äta normalt längre, efter 5 tuggor blir man proppmätt , men de är ingen ide att börja plcka undan för efter ett litet tag är man vrålhungrig, så vad gör man?? proppar sig äckligt mätt eller springa o värma maten i mircon??

vi var o hälsade på hos Peter och Hanna , sånt underbart hus de köpt!! kunde flytta in där direkt haha , nä rå , där kommer de att trivas huuuuuuur bra som helst :D köpte med en tårta att bjuda på, men PEr är så skysst att han erkänner att de var gårdagens tårta jag köpte .. de skulle ju ingen veta om juh , de blev ju billigare i varjefalll :P 

Jag var o hämta ut bekinin och lite andra saker  som jag hade beställt ifrån 4mom, men som vanligt va de gränsfall att boobsen skulle få plats.. sedan jag blev gravid har jag ökat med 2 (!) kupstorlekar o de är ju såklart sånna storlekar som inte finns att köpa ... jäklars.. men efter ammningen blir de operationsbordet banne mig! sedan hade jag beställt en jätte fin lila tröja och ett par stödstrumpor ( hahahaha) pga flygningen.

aah , vi står nr 4 på en två vånings radhus i ett underbart område i Åhus , hoppas de tre före oss tackar nej!!!!!!!!!! fast hur troligt är de?????? annars går de segt på bostadsfronten , verkar som ALLA är ute efter 4ror nu.  men vi letar på. Jag menar någon gång måste de vara våran tur.

idag är de 17 hela dagar tills vi åker ! Allt är färdigt handlat bara lite solkräm till Albin finns kvar på inköps listan.

Vi var på ultraljud i går bebisen ville icke visa vad den hade mellan benen, så nu kommer vi inte att kolla efter även fast hela min kropp skriker efter nyfikenhet vad det är. den vädge i varjefall 1256g i går o var HUR söt som helst.. fast vi får komma med uppdatering den 4 sep när jag skall på ul igen höhö har säkert tagit reda på de då ..


Vi åt kottletter i dag men som vanligt klagade per på min mat , han sa att kottletten smakade som att den var rå , fast den inte var de. sen svamla han något om att det var som att skära i en svamp * tack för den televerket :(* nåsta gång kan han steka sina kotletter själv banne mig punkt slut.

Måste hitta någon som kan sitta barnvakt till Albin i morgon. Jane skall ha lite födelsedagsmiddag o de börjar kl 18.30 precis när Albin går o nannar.. men de är så trist för de känns som man har fått tackat nej till så mkt, man behöver faktiskt ha lite socialt umgänge..

nä nu skall jag gräva lite i min godispåse och tycka synd om mig lite. snart börjar Ghost whisperer * i löve*

Dagens yeyh: trevlig fika med trevligt folk.
Dagens neyh: svampiga ickefärdiga kotletter??!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback