halsfluss?

126795-37Första pulka turen med pappa126795-36SÖTUNGE126795-35Kulelurar på sin bilmatta126795-34ALBIN -THE MAN!


Hello miss me?

Idag skall jag till Vårdcentralen, jag är sjuk! jag har världens konstigaste bölder längst ner på tungan , typ som halsfluss på tungan och inte halsmanlarna... konstigt
 Pelle och jag är i bantar tagen , Per har blivigt jätte smal , gud så snygg han är dreglar...
jag , hum förutom ett missöde med kinamat och tacos och en semla så är JAG superduktig , bara råååååka bli sugen på tacos , sen kinamat och dagen efter en semla , men gick inte upp nått , eller nästan inte i varjefall ,  ajaa ibland måste man få äta lite , sen går de 14 dagar till  utan mat..

Albin väger 8 kg nu :O big boy!  4½ månad vägde han 8055g och var 66 cm lång!

Per jobbar och står i som vanligt , jag har faktiskt anmält mig på komvux skall läsa 2 kurser i höst Matte b och natur B , sjuksköterskeprogramet Here I come! 

längtar till grekland ,  över ett halvår dit , men ud så skoj de skall bli!!

på söndag skall vi på dopkalas, alla barn som blev döpta under 06 skall få ett litet kalas ! :) roligt. sen är de inte så mycket som händer här i the villige...
BIM på söndag håll tummarna ( för er  som inte vet vad de betyder , Icke beräknad mens, den dagen man inte vill ha mensen ) Haha sitter på massa idiotforum så man blir helt lost..

beställde nytt köksbord! ett i oljat ek med 6 stolar! Skitsnyggt längtar tills de kommer !!

ajaa nu måste jag gå och tvätta mig innan jag skall iväg .. luktar turk under armen :S no so funny..
är lite i val o kval om jag skall be läkaren att ta bort mina stora leverfläkar jag har på ryggen , de är inte nådiga! när nock bäst att ta väck dom.

tingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback