Hallaballa

I know jag skall skärpa mig.. jag har typ inte skrivigt sedan jesus födelse eller nått.

Ja happ , sommar is here , eller den regna bort men de skiter jag i för jag skall till GREKLAND so fuck you  haha. försöka få liten sol bränna ivarjefall så man inte är blekast i kvarteret iår.

Albin , han går nästan , han går om man håller han i handen , fast han är nock bara mega feg( efter sin pappa höhö) har massa tänder. just nu bråkar tand nr 5,6 och 7. vilket betyder en mega sur Lovi om dagarna.

Magen växer , denna gången är de inte roligt :( bristningar på magen så man ser ut som har tagitas med en tiger eller så blää .. men men de bleknar sen när man går ner i vikt för beach 2008 haha... nästa år skall vi nog dra till teneriffa ! vara borta i 2 veckor härligt. denna gången blir de bara 8 dagar med all inclusive här skall de krängas på.. Gratis mat hehe vi åker den 19 - 26 Augusti. gått upp 8-10 kg nu i v 28 ½ . blä

O nej jag vet inte könet ännu .. hehe

Per jobbar på , de är sommar vilket betyder = ser aldrig honom .. ajaa så är de.

Vi var en runda i öland nu i juni , piss väder men skönt att komma bort.

Ja vi var på ica i färjestaden och skulle handla lite inför kvällens grillning. jag hade hängselbyxor på mig o kände mig så mammig o söt, rätt som de är utbrister Per på bredaste skånska, men va faaan Nathalie du har du spräkt dina bojsor ( byxor) ja haa very funny , en reva på ca 20 (!) cm i baken , tur man hade boxer under haha, jag tog av mig tröjan o knöt den runt magen haha fyy gått i en köpcenter hela dagen så där. Fatta folk måste ha tänkt jävla turister haha... men nu är de sydda igen o jag är supervacker i dom haha..

sen en ruda till ölandsdjurpark med brossan Fillepille , vilket äventyr, tvinga ungen att åka karuseller, han kan ju inte mesa hela livet hallå. sen åkte han karuseller som ytta helvette,,lär sig .

nää annars lugnt. vill min mamma o syrror skall komma ner men de är alltid såååå veliga *surar*

so long suckers... hörs en annan dah..

Kommentarer
Postat av: Svägeskan

Hoppas vi får trevligt på rhodos. Krama den lille busen från mig.
Kraam...

2007-07-19 @ 19:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback