Tjaa

men vilket väder *sur* i dag har de regnat konstant blää

Idag på klockaboden ( ICA) kom det in en tant barfota i värsta vädret. Ibland undrar man om de är bara knäppgökar som kommer ner, sånna teaternördar som tycker en prick på en vit tavla är uuuuuuuunderbart.. varför kommer de ner här????
kanske är vi konstigare än vad vi tror? vi kanske drar till oss märkliga människor .


idag kom brossan hit, herregud vilken lååång säkert växt 15 cm sedan sist  :D mamma kom i torsdags o vi gick på sjöbo marknad när vi hade hämtat upp mamma. De var värsta invationen utav flygmyror, som för övrigt passade på att bygga bo i mammas hår. de var trevligt vi köpte hem 10 vanlijmunkar för 50 kr åkte upp till ambulansen och tog en kaffe. de gamla gubbarna kollade in morsan som var vrålsnygg i sina tigerjeans .. haha

Mina systrar har bilddagböcker gå in o kolla dom :D

www.jaasmine.bliddagboken.se


Jessies

www.backwater.bilddagboken.se

saknar de sååå otroligt mycket, my girls *lööööööv dem*

skall fixa mitt pass på onsdag jag hoppas jag hinner få de innan jag åker , ALLTID i sista minuten .

Snart ligger v i på playan , tänkte i går behöver jag ingen badring, jag sjunker inte med denna maggen ivarjefall höhö

Massa kramar :D





Kommentarer
Postat av: svägerskan

lovar att jag hoppas i och räddar dig om du inte skulle flyta :) vi kommer ha jätte roligt. kram

2007-07-23 @ 16:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback