spice girls återförenas

hahah vad roligt, de är kanske inte alla som vet.. men jag och mina vänner ifrån göterborg va göterborgs spice girls typ 96! vi blev fottade utav göteborgs posten och uppträde i skolan o  på ungdomsgårdar.

vi trodde att folk på stan skulle missta oss för att vara riktiga spice girls. vi var ju förvisso väldigt lika!  vi hade en mulat för Mel B , en spinkig för Mel C en söt blond för Emma, jag med boobsen för Geri *redan då haha* sen en divig för Viktoria. Jag va en oäckta rödhåring skulle ju då föreställa Geri. får sånna flasch backs.,,

vi sitter i lisas rum och pratar, vi hade haft en "träningsdag" hos lisa efter skolan som var mkt viktigt för oss. lite tjafs om vem som bestämmer stegen o sånt , men de gick över. vi började drömma oss iväg, tänk om vi skulle får förfrågan om att åka på en turne, vara liksom back up om de riktiga spice girls skulle bli sjuka eller så kunde vi hoppa in. Vi satt i Lisas blåa soffa o undrade hur vi skulle göra med hennes hund? hon kunde ju inte åka med men vi skulle alla åka hem på helgerna o så. haha vilka drömmare.. vi hade till o med småbarn som vi tränade så de kanske en dag skulle bli våra backups eller kanske bli nästan lika bra som oss, för lika bra kunde de inte bli.

haha vilka drömmar man hade.


Kommentarer
Postat av: syster jessi

HA HA HA HA HA det var typ det roligaste jag läst på lääänge!

2008-02-16 @ 16:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback