det rasar :-)

image49mysterisk




i kväll när jag värmde min mat fick jag syn på en häffa klump, synen skrämde slag ur mig, något stort pluffsigt o skrämande tittade på mig igenom fönstret, hjälp skall jag ringa polisen someone glor på mig :chockad:, jag kände att jag börja flåsa, shit vem är de ?? började leta efter telefonen men då ser jag att häffaklumpen förföljer mig ,, i fönstret, ungefär där kom jag på att de var min spegelbild ... ajaa något skall hända varje dag.. kanske börjar bli lite schitzo??

fan man kan inte leva i mjukiskläder hela livet.. de hetaste jag får på mig för tillfället är ett par röda mjukisar köpta på ullared tidigare i år och Pers fula slitna tröjor som jag tar utan han vet de, tar ju bara de han inte använder för jag sätter tydligen "pattar" i hans kläder ..  har ju inga kläder i denna st.. i garderoben är alla mina kläder fint vikta o bara väntar att få användas. rätt så bra för nu är man tvungen att gå ner, om man inte vill gå naken vill säga. kroppen sköter undan kilona bra går ner ca 1 - 1.5 kg varannan dag, mkt amningens förtjänst. sen går jag 45 min nästan varje dag. funderar på att flitigt engagera mig i en vikt blogg.. fast sen vem får läsa den ? den ända jag kan berätta för vad jag väger är Carro, hon kan ju bli min enda trogna läsare haha men jag längtar verkligen tills man är nöjd med sin kropp... eller i varjfall tills man kan dra på sig kläderna!!

Hanna ringde nyss Peter o hon kommer upp i morgon! trevligt. De är verkligen supergoa människor de!

tänkte färga håret o klippa lugg.. brukar göra de i bland. kan då se ut ungefär så här.image50 
( Spybar - vintern 2005)

vad tycker ni skall jag fixa denna frillan ?? något måste jag göra för att pigga upp mig, man har inte riktigt tid för sig själv längre så lite billigt självfärgning ifrån ICA är de ända jag har råd och hinner med att fixa just nu.

nä nu skall jag läsa andras bloggar o kolla in hur bröstförminskning fungerar-




Kommentarer
Postat av: carro barro

Jag lovar jag kommer bli en flitig läsare av den bloggen=) Tycker absolut att du ska klippa håret så! Det var sketsnyggt! Puss o kram till min favorit nattha med familj!

2007-10-23 @ 21:38:52
Postat av: Frassie

Som om inte jag är en läsare här också? :( (suris)
Åh, Elias är så underbart fin! Längtar så tills jag får träffa honom och alla er andra!

Om du vill klippa lugg igen så tycker jag absolut att du ska göra det! :) Det passar dig jättebra!

2007-10-27 @ 13:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback