i morgon far vi

till esockholmo! skall vara där i en vecka skall bli jätte trevligt!

snart kommer diesel hem! han är en grand danois hane som är 8 veckor den 8onde! skall bli så kul, fast de är Pers hund...image51

idag va de värsta katastrof morgonen, skulle till bvc själv med killarna . Elias skulle vägas o mätas.. Albin trottsar vill inte ha på sig sin fina overall..väl framme i väntrummet bli Elias hungrig o jag börjar amma, då får Albin för sig att riva hela lekrummet för han vet mamma kan inte jaga mig då, så efter en snabb amning städar jag upp lekrummet några gånger innan bvc tanten kommer..

albin går in i hennes rum o börjar riva runt bland hennes papper  o pennor, sen går han över till vågen o börjar att trycka på alla knapparna. samtidigt skall jag ta undan albin o klä av o på Elias, svetten rinner av mig , o bvc tanten är segare än någonsin. sen får jag upp bägge barnen i knät o låsas lyssna på kärringen som kacklar nått om att vi  fortsätter inskrivningen nästa gång istället.. jo man tackar... sen på med alla overaller o iväg hem , så blir elias akuthungrig o skriker hela vägen hem , en gångväg på 20 min..
 
fy skall aldrig gå ensam med dessa barn mera inte så läng albin är i trottset...aja om inte annat förbrände jag några kalorier. En tvåbarnsmammas vardag ??

Kommentarer
Postat av: Anna i Falköping

Naaw, haha, kan riktigt tänka mig hur det måste varit på bvc! :) Trots det jobbiga kunde jag inte låta bli att le när jag läste. Ni är för söta!

2007-11-01 @ 15:00:14
Postat av: Michaela

Haha!!Livet som småbarnsmamma...=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback