ja men jag kunde väll tro de

lurad av min egen kropp, fy vad jobbigt..  kl 6 i morse satte det i gång , jag fick sammandragningar var 15-20 min, höll i sig till långt in på eftermiddagen men efter bad och vila försvan de mesta o den trista mensvärken och morlvärken va de enda som återstod.. fy jag som nästan trodde att de var på g.. ajaa de är på gång i varjfall,,kanske händer i natt, i morgon skall jag till barnmorskan , hon trodde inte att vi skulle komma för jag skulle ha fått innan , men hon får nog vackert se mitt fula nylle ändå i morgon..

fast tänk om de sätter igång i natt .. ja vi kan ju bara hoppas !!! nö nu skall jag se sjukhuset  på 3an ... hör av mig imorgon eller ej ... hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback