jag är så trött

De är hemsk vaad dagarna bara rusar iväg egentligen. Man skall verkligen leva sina dagar som de vore sina  sista, men vem tusan hinner det?
Jag är så psykisk och fyskisk trött.. känns som jag har all världens problem på mina axlar. Vill bara att bebisen skall komma så jag kan bli normal igen, få orken och lusten tillbaka, just nu ligger allt på is.

I går hade vi storbesök  av jane och michaela. vi åt .. ja kan ni tänka er TACOs haha michie slog på stort o baka äpplepaj,  jätte god, fast min är godare ! haha

barnmorskebesök på fredag, jag hoppas jag inte kan komma då jag har fött redan eller ska.. fniss,, nää igångsättning efter 3 veckors övertid får man väll räkna.. så kommer den tidiagre så blir man glatt överraskad.

Per åkte till jobbet idag,, de är så trist hemma själv, speciellt när man inte äns kan ta en promenad pga foglossning eller de känns som ryggen skall gå av i tio tusen bitar. man blir lite fånge då.. längtar att gå i skogen nu när de är så otroligt vackert med alla färgerna ,  snart är de jul, jag längtar , har hittat så mkt fint i jotex affären , skall köpa gardiner och massa pynt , blir väll en sväng till Boan oxå när de har sitt julpynt framme. nu börjar ju Albin fatta lite , han skall få sån julig jul, som han kan berätta till sina barn sen när han blivigt stor.

nä nu skall jag vänta på några jävla snubbar skall in i vårat förråd och mecka med något med tv-sladdarna nu inför övergången till digitala sänningar.

Kommentarer
Postat av: Frassi

Du klarar det, klart det känns tungt i nionde månaden! Men du tar dig igenom det! Du kämpar på bra tycker jag!

2007-10-09 @ 17:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback