mina älskade vackra syskon

jag vill stanna upp ett tag och berätta en sak för er , de finns flera i min värld som betyder massor för mig , men de som betyder nästan allt är mina underbara syskon.



image47

Jessica: Jessica är min älsta lillasyster. Hon är en väldigt speciell tjej, hon står stenhårt för de hon tror på och låter sig inte trampas på. Hon har ett stort hjärta och är ärlig, man vet att man kan lita på henne, hon finns alltid där. Jag har alltid kännt mig beskyddande över henne. o kan fortfarande när vi går över gatan dra henne tillbaka för att se om de kommer bilar. hon är trygg och lugn. När hon var liten tassade hon alltid in i min säng när hon va rädd eller sov dåligt.
De är inte många gånger vi har bråkat, när jag tänker efter är de nog bara EN enda gång som de har hänt. o de var tidigt förra året, fast jag har norpat massor utav godispåsar av henne som liten.
 Jag är så stolt över henne för hennes styrka och allt hon har åstakommit isitt liv. jessica är så klok och tänker alltid på andra. hon lever verkligen sitt liv och har roligt. jag älskar henne massor och saknar henne ofta, saknar att ha någon att prata med på kvällarna i sängen i mitt rum.. önskar att vi bodde närmare varandra.Du betyder så mkt för mig jessica.

image48

Jasmine: jasmine är solen i mitt liv, hon får alltid mig att skratta o vi har precis samma humor, hon är så väldigt förståndig för sin ålder o underbar att prata sina problem med. Jag känner så väl igen mig själv ihenne! vi är så väldigt lika på alla sett. jasmine är en väldigt stark tjej som jobbar hårt på de hon tror på. hon kommer att nå så långt i sitt liv bara på ren vilja. älskar att gå i affärer med henne. saknar henne jätte mkt och älskar henne massor. önskar att vi bodde närmare varandra, så vi kunde dricka massor med the och snacka en jävla massa skit. du betyder allt för mig Jasmine.



tiden bara sveper förbi, ibland måste vi stanna upp och berätta för någon hur mkt de betyder för en, pröva de är en underbar känsla när man känner att man älskar någon riktigt mkt! dagen idag har gått fort, jag var ensam hemma med barnen för andra gången nu och de går jätte bra, när Albin börjar bli trött o omöjlig sätter jag de i vagnen och går ut o går en timme, underbart skönt nu när operation weight lost har börjat..  bara gå o gå som gäller. minska på sötsakerna går bättre än förväntat. Man får se upp när Pelle gör the bara gör de kan bli många kilo socker i ett glas då ..*fniss* nä nu väntar kudden, elias är jätte duktig att sova! han vaknar bara en gång på natten! super skönt!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Får tårfyllda ögon när jag läser. Du betyder allt för mig med och jag älskar dig!

2007-10-22 @ 16:43:14
Postat av: Jasmine igen..

Tack för att du finns, för vi behöver dig!

2007-10-22 @ 16:43:46
Postat av: Anonym

vad betyder mest av allt då ??

2007-10-22 @ 17:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback