arbets ekg

Hej alla glada..

i morgon ska jag på arbetsekg .. kolla mitt hjärta.. utreda varför jag svimmar o får yrsel och svimningsattaker..

kl 8 i morgonbitti ska jag svettas på en liten träningscykel .. de är säkert en sån liten sadel som försvinner in imellan skinkorna på mig.

Förstår inte hur jag ska få mina barn att somna senare , kl är 18,00 snart o barnen ligger för natten , de vaknar en gång runt 22-23 o  får en flaska välling sedan sover de hela natten ,,  De är allså så slut att de inte klarar av att göra nått..

om några år skriver jag istället - jag förstår inte hur jag ska göra för att få mina barn att somna tidigare,, hehe

har egentligen inget att skriva idag.. Sov som en kråka i natt , Nellie hade nog satt nått i halsen så hon ylkade och snorvlade hela natten under min säng..

Allså jag förstår inte i min vildaste fantasi vad vi gör med våra dammsugare?! Vi avverkar kanske 2-3 st per år.. vi dammsugar varje dag ibland 2 ggr per dag till o med när hundarna fäller som värst... i dammsugarena tappar sin effekt efter ett tag , precis som de inte tål hundhåret eller nått .. skit .. blir snart att köpa en ny igen ...... :S

idag ska jag försöka att sticka klart andra armen , har inte stickat på några dagar..

Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha!!Älskar att du börjat skriva igen =)

Good luck tomorrow!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback