mår inte bra

Idag mår jag inte så bra , ursch , jag är så trött på att vara gravid o jag är bara i v 23, shit kommer bli en låååååååång period, tur är jag gravid under vintern så jag slipper kanske bli så varm.

Albin hade 38,9 graders feber igår , men han kämpade ändå att hålla sig uppe när farmor o kenth var här. Albin bjöd på peppakakor o kaffe  men han sov i varjefall hela natten *skönt*  vi har tagit bort sidan på hans spjälsäng så han sover nästan som i en riktig säng, han tränar för vi ska snart byta säng till honom , så vi har börjat mjukstarta lite. Han ramlar ner i bland o sitter på golvet o surar o ropar på oss.. men annars är han jätte duktig.

Elias hade ingen feber i går i varjefall , hoppas de inte blir sjuka så de  måste vara hemma ifrån dagis. nu har vi två inskolningsdagar kvar. på måndag går de 8-13 och på tis 10-14 , sen går de enl schema från o med onsdag.

Elias ska ha kalas på måndag. min lilla påg! vi ska åka o handla present på söndag. får bli något som låter eller spela musik, Han älskar musikleksaker , han sitter o dansar , ser jätte gulligt ut

igår hade jag krig med hundarnas päls ... Nellie blev genomborstad khandi lika så men Allan får en massa tovor i behänget så ena sidan är klart , ska på den andra i kväll.. sen blir de trimning för hela slanten hos Katarina när hon har tid. skulle vilja ställa dem på stora sthlm , får se OM jag får. hade varit så himla roligt.

Så fort Nellie börjar att löpa kommer Kennlens första kull , ska bli kul , o ganska skönt att ha de gjort innan lillflickan kommer.


nä nu ska jag dricka upp mitt the.. uppdaterar kanske  kväll

Kommentarer
Postat av: Michaela

Shit pommes vad jag saknar er och pojkarna!!!=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback