maten svald o mmagen full

då var maten klar för idag.. per gjorde stuvade makaroner o köttbullar.  pojkarna åt inte med någon reda. de har förkylning på gång å är väldigt trötta o ynkliga. för någon dag sedan nös en flicka Elias rakt i ansiktet , så då var de bara att förbereda sig på förkylning.

ikväll får vi besök av svärmor Pia o kenth , då blir pojkarna överlyckliga. De tycker väldigt mkt om sin farmor o de står varandra mkt nära.
har bara några peppisar att bjuda på , något jag har blivigt helt beroende utav. hur gått är det inte att doppa stora peppakaks hjärtan i ett glas iskall mjölk.

Ser att de börjar regna ute.. hösten är verkligen här , men jag gillar hösten jag tycker att den är otroligt vacker. Precis som man får en sista färgklick innan den mörka trista vintern kommer.

jag har en längtan till julafton. hoppas man får snö i år fast de känns som de var länge sedan. Jag värnar jätte mkt om traditioner. o Jag ´vill ge barnen en sån jul jag hade som liten.

kommer ni ihåg när man hade köpt fina röda klänningar för att ha på julafton . listan var lämnad för länge sedan till tomten o dagarna kändes som år. Hela huset förvandlades till ett tomtehus. o alla vackra tända ljus glimmade på borden. Alla lukter o all förväntan de är något som jag bär med mig.

jag fick en jätte fin mugg förra året av min lilla syster Jasmine. de var en sån fin text iden. jag använder den jätte ofta. Jag ÄLSKAR the koppar .. skulle vilja ha fyra st jätte stora med fat. jag har ju bara en kvar .. de andra har gått sönder...

nä nu ska jag ta pojkarna en stund kanske uppdaterar lite senare-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback