de är så jävla typiskt mig....

image39 jag och min älskling


image40 vi hade turen att få se en valross i sitt rätta element...

image41 världens gulligaste tivi

image42 vecka 38

image43 gigantor

hej hallå. skriver lite snabbt här i från mitt lilla datavrå. är aldrig hema nu för tiden , svänger runt i k-stad, men hittar fortfarande inte med bil , Per han näst intill dum förklarar mig men jag kan verkligen inte , jag är helt förvirrad..

oktober är kommen , gillar inte oktober så värst mkt , för mig är det en deppmånad , en mitt imellan månad som inte riktigt är till någon nytta, de blir kallt o grått , fy men nu har jag ju sett fram emot denna månaden lite detta år pga att jag skall föda barn , jaajaa de är sant jag skall föda barn :) hör bara som de låter.. hehe skall bli så himla skönt att slippa denna hysteriska magen som alla bara kommenterar heeeeeeeela tiden ,vilken stor mage , du är enorm, fan väntar du tvillingar eller?? eller när de skall på att gissa vad de blir eller när den kommer.. husch är så trött på de. men snart snart är de över bara ca 14 dagar kvar.. i värsta fall går man över så om man säger så här så inom 30 dagar så kommer den.

sen skall jag köpa en sak som är så jävla typiskt mig ,, men de berättar jag inte nu.

i morgon är de barnmorskebesök och kalas, Albins farmor fyller 46,

mina syrror har varit här nere , jätte roligt att träffa de igen, mina kompisar nere i slaggösterlen verkar ha glömt att jag lever så de får man inget besök ifrån. fast de bara tar 45 min med bil hum hum...

Kommentarer
Postat av: Michaela

I love dig min vän!På måndag e jag ledig,kommer nog o hälsar på dej då!!Puss!

Postat av: Frassi

sjuukt fina bilder! :)

2007-10-05 @ 16:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback