äppelpaj på g

Idag har jag varit på besiktning av lgh , äntligen gick den igenom , de stog o pekade på allt som jag fick skrubba medans de stog med armarna i kors o tittade på.. 1 timme o en kvart  slavade jag för dom... idioter!

sen åkte vi in till sko-dej i k-stad jag köpte ett par rejäla sportskor för att kunna ha mina svullna elefanfötter i vinter..

sen åt vi en lugn lunch på konditori boulevarden , vi åt en varsin köttfärspaj med sallad o bröd till! Gott

sen åkte vi o hämta pojkarna , till lunarp för att se patriks o Jennys nya lgh , o sen till coop för att handla mat

mos kottbullar gräddsås o lingonsylt med sallad serverades på korsavadsvägen idag.

nu har jag en äppelpaj i ungen Pia o Kenth kommer ( svärmor) på en kopp kaffe.
Elias sover o Albin myser med pappa i soffan , han har apelsindricka i sin flaska , han är överlycklig för de! han älskar dricka..

lilla syster sparkar som attan ... nu ska jag titta på tv tills pajen e klar

tingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback