bvc

Idag ska jag till bvc med Elias kl 12,10 , de var år och dar sedan han var där.. ska hämta honom på dagis lite innan 12 .. Albin får vara kvar på dagis till 15.

Såg att de stog på tavlan på dagis att vattenkoppor går .. typiskt bara invänta de då .. för de har de inte haft.

jag är helt sjukt trött.. fast jag sover massor.. kanske de som är felet.

Nu börjar jag känna lite julstress.. jag vill så gärna ha en superduper julstämning , allt rött med tomtar , fast de har man ju inte pengar till som vanligt. Sen julklappar vad ska man ge? så svårt det där..

Jag skulle gärna vilja fira jul i sthlm iår , men jag pallar inte gravid i v 32 , samt per jobbar dagen innan julafton  och dagen efter , samma gäller nyår .. så vi får bli hemma i år .. nästa år är lillan nästan 1 Albin 3 o Elias 2 lite lättare då.. och en mamma som ALDRIG någonsin kommer att vara gravid igen.. jag har gjort mitt , nu ska jag fostra mina barn o vara en rolig o trevlig mamma till dom ...

Per jobbar i dag.. så de kommer inte att hänta så mkt här..

jag har nu gått in i v 28! herregud 12 veckor till . Jag tror jag har hittat ett namn som jag har fastnat för. får se om de håller hela vägen. börjar känna lite smått panik! behöver köpa massor utav kläder.

jag har säckavis med pojkkläder från 0 år o frammåt , men jag vill inte sälja doom , för rätt som de är blir någon släktning gravid o då kan de lika gärna få kläderna o bebissakerna man har kvar...

ska kolla lite tradera nu .. tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback