ensam igen

jahaa , då har gubben dygnspass som vanligt , jag är måttligt trött att alltid får ta allt själv.. hade inte önskat annat än att han hade ett vanligt 7-16 jobb , men de kommer aldrig att ske, de är 8-8, 15-15 , eller 16-16 som gäller ibland kan han bara ha 12 timmars pass då jobbar han 7-19.. de är väldigt krävande , något som han inte förstår .. han tycker alla andras fruar accepterar o gnäller inte så då kan jag oxå vara tyst.. men när man har snart 3 små barn under 3 år , samt 4 hundar är detta inte så lätt att acceptera alla gånger.

Många gånger jag har gråtit för orken har tagit slut , o att mina fogar är totalt förstörda.. men de är bara att bita ihop , mina barn har jag själv satt till världen o de ska inte få höra att mamma är trött eller har ont, så man håller skenet uppe..
något jag är bäst på .. inte många som vet hur JAG mår.. jag ska alltid se till att allt fungerar som de ska,  men hur jag mår inom mig de skiter folk i ..

Jag kanske ska börja med c-vitamin eller nått för att få min ork tillbaka , eller kanske är mitt blodvärde dåligt hb är säkert lågt ( något som många gravida råkar ut för) jag har ju järntabletter men de gör min mage kass .. ursch vad jag gnäller..

i morgon ska pia o kenth med mig o städa lgh i åhus..  så då kan jag räkna med att vara totalt slutkörd o ha så ont att jag inte kan göra något. men de måste fixas o med Per aldrig är ledig o jag som vanligt får ta ALLT själv är de mig alla räknar med att de ska bli färdigt..

första november .. snön har redan visat sig o en månad kvar tills vi kan julpynta , ca 1 månad kvar tills vi har 2 årig bröllopsdag.. men glömmer väll Per inte direkt att han köper något överraskande eller myser till de , nej sån är inte han , får vara glad om jag får en klapp på kinden ,för de som inte vet förlovade jag o Per oss den 16 sep 2000 allså när Albin föddes hade vi 6 årig förlovningsdag :) vad de nu hade med saken att göra??

i alla fall

blir nog sthlm på torsdag , är inte så sugen på de *igen* men hunden ska paras ,så de är bara att bita ihop.. o nej per ska inte med.. fan jag är ju en Ambulansänka..  "Vi som förlorade våra män till jobbet ??!!"

Idag har de varit en skittråkig dag
varit nere i borrby o ätit helgfrulle som vi brukar. sedan är de standard att har någon i släkten köpt ny bil samlas man på helgen efter o låter alla provköra .. fick godkänt att alla , Patrik kör en jätte fin v70, Peter o hanna har en v50 och en stor  arbetsbil som Peter har ,

happ nu är kl 17,50 kommer att kolla lite bloggar , se om de är någon rolig inne på msn , snacka med Katarina någon timme i telefonen * blir alltid närmare en timme när vi snackar"

sen är de bara att vänta på att kl ska bli 21 så hundarna kan få sista maten för dagen , rastrundan o sen kryper jag ner i sängen.. Nathalies rooooooooliga värld välkommen tillbaka...

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Varför inte peppad på oss?

Postat av: Michaela

Gumman lilla...Inte vara nere nu!

Just därför ska vi när jag kommer hem,boka in en tjejkväll med ansiktsbehandling och diverse mys =)

Kommer bli perfa!

Du behöver en sån kväll!

och vi ska snicksnacka...ja jävlar vad vi ska prata ut =)

Pusss my dear!

2008-11-02 @ 13:07:31
URL: http://micmoc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback