maginfluensa

ursch o tvi maginfluensan har hittat oss..

Lämnade pojkarna som vanligt kl 8 på dagis , de verkade pigga o glada , jag kör förbi preem och handlar lite bullar , per har jobbat dygn så jag överraskar han med lite bullar o gott pålägg. när jag kommer hem tar jag nellie o wera  i koppel , jag hinner inte mera än att stänga dörren så ringer de , jag går in igen , de är dagiset som ringer , Elias hade kaskadspytt ner heeeeela frukostbordet.. han var blek som ett lakan ,

de var att sätta sig i bilen o köra o hämta dom , Elias ser riktigt kass ut o ALbin berättar att han har jätte ont i magen..

väl hemma dukar jag upp frulle , efter vi ätigt sätter jag Albin på bordet framför mig , jag tar telefonen o ska ringa till bvc o säga att de inte går att vi kommer på läkarbesök idag..
pang säger de , jag får Albins napp i pannan , han kräker ner mig totalt.. där sitter jag med telefonen i handen o spyan rinner ner på mina kläder , vilken fart helt otroligt,, blir att torka upp , tvätta sig .. barnen fick lägga sig de sov nästan 3 timmar , jätte trötta o sjuka..

Per passar på att sova en stund o jag drar till sövesta för att se om Nellie är redo för parning. men de var hon inte.. så vi åker upp på fredag istället..

nu ligger Albin nerbäddad i sängen med filt kudde o napp , han orkar inte göra så mkt.. Elias springer runt o fixar med saker i lugn takt.

vi ska köpa lite plättar o grädde som han gillar , så han får i sig nått , blåbärssoppan var ingen höjdare..tyckte han!!

Underbart Amerikas förste svarta president!! så glad jag blir!! de behöver den nationen!

back to spymolnen..

Kommentarer
Postat av: Michaela

Usch fy och tvi för maginfluensa,idag stormar de på havet!

Böst!

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback