sååååå jävla klumpig

gaaah , jag trillade ner ifrån trappan idag , i förd i min fina klänning jag fick av Michie o strumpbyxor skulle jag gå ner till Elias som skrek i sin säng , jag glattar o ramlar ner,, fy fan har ett stort blåmärke på skinkan och armen , tårarna spruta som en liten 5 åring , fy vad ont de gjorde...

I fredags var michie över , hon hade med sig lite ben and jerry glass,, har blivit en tradition .. hehe hade aldrig smakat den glassen innan ( för tok dyr för mig) men i varjefall så åt vi den glassen med lite fruktsallad som hon så fint skar upp!

Så mysigt att hon kom , snacka lite , men man behöver inte vara någon annan liksom, hon känner mig så bra så jag behöver inte göra mig till för henne.. hon porra med min hund i soffan , han blev störtförälskad i henne..

 

lite hångel


dagen efter var jag bjuden hem till henne på lite , ja vad ska man kalla det tjejträff?!

jag kommer dit lite innan 19 tiden , barnen sover o per ska städa lite hemma så jag passar på att dra iväg några timmar.
superorolig var jag att mina "nipplar" syntes under tröjan , men då ger Michie mig en suuuuuuper fin klänning som passar jätte fint på en gravid, omlott jätte snygg! tackar i massor!

jag sliter på mig klänningen känner mig faktiskt fin för en gångs skull! mera gäster anländer , snackar lite skit med linda i köket samtidigt jag smygäter chipsen ute i vardagsrummet..

när alla har kommit spelar vi lite , - jag-har-aldrig- .. inga hemligheter kom fram ivarjefall... hehe tjejerna dricker lite inför utgång senare medans jag pimplar JULMUST- ME LIKE!!!

sen tog vi en runda med Buzz.. jag låg etta heeeela tiden men slagen utav Elin precis på slutet .. grrrr , men jag vart tyugnen att ta henne på singstar sen .. hehe
jag sköng så rutorna dallra, o med hesröst pallar jag mig hem vid elva o somnar som en gris...

de var verkligen superroligt! så länge sedan jag hade roligt!

 Michie svänger till med "främling"

nä nu ska jag tycka synd om min onda stjärt lite ..


Kommentarer
Postat av: Michaela

De e alltid skoj att ha lite quality-tajm med mig =) Tack för allt sötis!!

Postat av: johannes

Hej, jag såg din biffiga vovve, hur gammal e han ? Och hur hög är denna vovve ? Jag har alltid velat ha en Grand Danois :) Glad sommar . Mvh Johannes

2009-07-14 @ 10:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback