snö

Idag kom de fasiken snö! kändes lite mysigt o de kändes som man kunde höra tomtens bjällror i snöyret..* drömmer mig bort...* känns som man skulle vilja titta på sunes jul eller nått.. haha

tradera vinsterna kommer hem nu på löpande band. Varje gång tittar Per på mig , - Älskling ska vi få en liten flicka??
Ja dom säger de säger jag- sen leer Per med tindrande härliga ögon.

Jag tror inte riktigt att de har trillat in ännu. De är ju jätte snart jag ska föda. Detta måste ha gått i turbofart.. de är snart över.. min sista graviditet har snart gått förbi o jag hänger inte med o hinner inte njuta..

Jag blir nästan lite rädd , lite över 2 månader kvar.. fatta 2 månader!!!!!!!!!!!!!! de är sjukt! nu känns de att tiden rusar mot jul , sen är de liksom nellies valpning som står på schemat , de sen är de jag ! kommer att ha fullt upp tills de är min tur..

ska om 23 min hämta barnen på dagis sen ska vi köra till ystad..



Kommentarer
Postat av: Jane

Ja tycker du e stark nathalie...... kram på dig....

2008-11-23 @ 17:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback