Förnedrad

Idag har har jag blivit förnedrad så de heter duga.. Besiktnings killarna i åhus bar sig jätte illa åt till mig.. Per ska med på måndag o säga till dom .. fy fan vuxna gamla gubbar beter sig på detta viset..?? de är ju skrämmande

Per är o köper pizza till oss.. ska bli jätte gott , men jag känner att min magkatarr kommer krypandes så jag skyndade mig att ta mina piller så man hinner att vända det..

I går snöade det här, i tomelilla var de helt vitt.. är vintern offeciellt här nu?

Vi frös rövarna av oss igår , när vi tömde förådet i åhus , regnet piskade o vinden var säkert 25 minusgrader.. ingen som kunde hjälpa så jag o Per slet som djur ,, tack för de i dag är jag helt jädrans förstörd , fogarna låser sig o jag skriker rakt ut.. skulle sett mig linkande på coop , de såg förjävligt ut , när berta 85 kom på omkörning  i affären kände man sig som västa invalido..  jag rafsade åt mig de nödvändligaste o stack.. hehe hämtade barnen kl 14 de var så glada , men när Elias ser mamma får han akut benförlamning o kan inte gå .. han slänger sig på mina ben maaaaaamaaaaaa säger han o blir som 3 månader igen .. hehe

Albin har en underbar farbror han har två egentligen men den ena är hans gudfar o gillar Albin massor,  han lär albin ord som ibland inte är så roliga.... trotts min stora förskräckelse.. men han är så pass vettig att de är inge"fula" ord på det sättet. 
* Kattafan
* kärring
de är orden som är poppis just nu..

parkeringen för några dagar sedan ..
en tant - Hej pojkar!
Albin - Hej kärring !

jag ilade iväg o låssades inte höra..


å jag är trött jag vill sova i flera år känns de som ..

Har ni tjejnamn tips SKRIV ner jag har namntorka...

Kommentarer
Postat av: Michaaela

Roliga kommentarer du skriver i min blogg liksom!

Men fan vad din blogg börjar bli funny igen =)

Haha som jag skrattar you make my day här på båten!

Din blogg e de första jag läser på morgonen!

Så jävla söta ungar!

vad gjorde besiktningskillarna!!??

Jag ska lära pojkarna fler ord när jag kommer hem!

Pusssss!



p.s Förresten jag har kommit på ett namn Michaela är väl fint?=)

Postat av: Jasmine

Men shiet, vad gjorde dom rackarna?



Haha, "Hej, Kärring!" Jätte kul ju!



:D

2008-11-01 @ 18:49:38
URL: http://jasmineflorstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback