Jag är så trött

på allt idag .. vaknade nog på fel sidan eller nått ..

idag ska Elias till bvc , de var väääääldigt länge sedan .
I går var vi på lundgrensbil o tittade på en ny bil , vi får se om vi vill ha något.

igår fotograferades killarna i studio 8 studio bilder för 1395:-  ska hämta om 2 veckor , ska bli kul o se om de är lika fina som de andra. Barnen skötte sig bra, Albin får lite utbrott ibland när han inte får som han vill.

hum , blir nog sthlm igen 5-8 nov.. någon som vill hänga på? vi ska bo hos min mamma o sedan para Nellie o sen hem igen. Per kan inte följa med så jag får åka själv igen...

tycker att vi inte gör så mkt tillsammans mera.. så svårt att finna tid o rum ..

barnen är hemma idag oxå , de är fortfarande sjuka...gick på dagis en dag , men Albin hade bara gråtit efter mig .. han är mammig när han är sjuk...

Kommentarer
Postat av: Michaela

Kan du inte vänta tills jag kommer hem efter den 11 så kan jaf hänga med =)

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback