Jag har köpt BIL

Jippi!!!!!!! jag har köpt bil , en nyare bil , hela 4 år gammal faktiskt , eller snart 5 kanske ..

En ford Mondeo kombi 2,5 V6 Ghia 2004 , automatare med massa extra finesser så som backsensor mm!  eller nått sånt hette den!! ( bra för mig för jag backar 10 meter ifrån de jag ska backa emot för jag är rädd att stötta i) mitt första bilköp hos en bilhandlare. Ska hämta den i morgon! ska bli så himla skoj. Bild kommer väll i morgon :D



till Michaela ( hunden ska pippa så jag kan inte vänta för då har hennes ägglossning varit... im sorry.)

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jaha oh vad trist!

Tjejdinner när jag kommer hem???

Fortsätt skriv jag älskar din blogg!

Och du fan vad kul med bilen...En mondeo e ju sketasnygg!!

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback