snorigt i sthlm

jahaa ,, då var man förkyld ,,, jag åkte upp i tisdags själv till sthlm med barnen en bilresa på 60 mil , men de gick bra , barnen som är förkylda sov mesta delen av resan .

i dag var vi på könsultraljud! de var verkligen en tjej ,

bildbevis

 bebisen tittar upp

 där den inringade bilden är hennes "fiffi" ingen tvekan direkt :)

I morgon åker jag hem igen .. en dryg resa..  men men  hoppas de inte regnar bara ..

i dag var vi på en heldag på stan , jag bjöd min syster på lunch o vi hade en jätte trevlig dag på stan. hittade ett par mamma byxor som jag köpte , jag har ju inga brallor...

nu är de snart kalas för barnen som nyligen fyllt år , mamma hennes kille , pappa o min bror , mina 2 systrar+ pojkvännar, min andra bror , farmor  o nisse , mormor o ulf

vi ska äta lite Tacos först sen har vi en stor prinsesstårta ...

ajaa nu ska jag snora vidare ..  

Kommentarer
Postat av: Michaela

Låter som om du har de mysigt i Stockholm gumman!Hinner vi ses igen innan jag åker??



Sådär ser inte min "fiffi" ut haha...



PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback